رپورتاژ آگهی چیست

04 مرداد
مدیریت

رپورتاژ آگهی چیست ؟

http://jaaygah.ir/images/89676picture2.jpg

رپورتاژ آگهی به خبر تبلیغاتی گفته میشود که جهت معرفی خدمات و محصولات کسب و کار‌ها نوشته میشود و در سایت‌ های خبری و خبرگزاری های پربازدید منتشر میشود . و میتواند شامل یک تیتر جذاب ، چند پاراگراف متن و عکس و هایپرلینک فالو میباشد.

رپورتاژ آگهی یکی از بهترین و مقرون‌ به‌ صرفه‌ ترین روش‌های تبلیغات اینترنتی غیر مستقیم است که باعث میشود افراد در زمان مشاهده آن بیشتر اعتماد کنند .

و این تنها روش تبلیغاتی است که برای مدت زمان محدود نیست و همیشه در سایت‌های خبری باقی میماند و با این حال قیمت مناسبی دارد یعنی حتی اگر رپورتاژ آنقدر قوی و جذاب باشد که بتواند مخاطبان زیادی جذب کند شما با یک هزینه معقول می‌توانید این کار را انجام دهید .

از مهم ترین مزایای رپورتاژ آگهی این است که همه کسب و کارها، چه کوچک و چه بزرگ می‌توانند با اهداف مختلف از این روش استفاده کنند. و میتوانند با انتشار یک رپورتاژ آگهی قدرتمند حرفه و کسب و کار خود را به صورت چشمگیری تبلیغ کنند .

انتشار رپورتاژ آگهی در سایت‌های پرمخاطب و پربازدید یکی از بهترین و موثرترین روش‌ها در جریان بهبود سئوی سایت و افزایش اعتبار برند شما است و میتوانید پیام خود را به طیف وسیعی از مخاطبان برسانید.

همچنین رپورتاژ آگهی یکی از بهترین روش‌های سئوی خارجی است زیرا ربات های گوگل لینک سازی اجام شده در رپورتاژ آگهی را کاملا طبیعی می‌دانند و الگوریتم‌های گوگل با توجه به فالو بودن آنها در یک سایت با اعتبار بالا ، کاملا این روش را پوشش می‌دهند.

مهمترین نکات برای تاثیرگذاری بیشتر رپورتاژ :

  1.  تهیه رپورتاژ آگهی باید توسط یک تیم متخصص سئو تهیه شود .
  2. در خبرگزاری‌ها و وب‌سایت‌های خبری معتبر منتشر شود .
  3. محتوای خبر با توجه به نوع مخاطبان وبسایت منتشر کننده تهیه شود تا تاثیر گذاری بیشتری داشته باشد